Rabu, 26 September 2012

AMERIKA MENGHINA NABI MUHAMMAD SAW

Saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan thai membantah perbuatan amerika dan yahudi menghina nabi muhammad SAW.Bagi saya tidak sepatutnya bangsa asing menghina nabi muhammad SAW kerana nabi muhammad adalah kesayangan umat islam di seluruh dunia.Pada pendapat saya tidak sepatutnya kerajaan amerika menayangkan filem yang menghina nabi muhammad SAW baru-baru ini.Bagi saya amerika adalah bangsa yang tidak guna serta menyakiti hati umat islam.Jikalau umat islam memainkan nabi ISA atau patung kristian bagaimana perasaan kaum kristian.Kerajaan amerika adalah perbuatan yang biadap dan kurang ajar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


















KETURUNAN SIAM MALAYSIA.

Walaupun saya sebagai rakyat malaysia yang berketurunan siam malaysia,saya tetap bangga saya adalah thai malaysia.Pada setiap tahun saya akan sambut perayaan di thailand iaitu hari kebesaraan raja thai serta saya memasang bendera kebangsaan gajah putih.

LinkWithin